صنایع مورد توجه در بازار بورس تهران - گزارش فانوس

به گزارش سایت بورسی فانوس efanos.com  پس از روز معاملاتی قبل تا کنون، صنایع "خودرو و ساخت قطعات"، "شیمیایی" و "فلزات اساسی" بیش از سایر گروه ها مورد توجه کلیه تحلیل گران اعم از فانوس و سایر منابع اطلاع رسانی بوده است. آنچه از گزارشات اخیر بر می آید، نسبت به گذشته توجه تحلیلگران به صنعت خودرو سازی کمتر شده و به صنعت شیمیایی توجه بیشتری میشود.
از گروه خودرو سازی نماد "خکاوه" و از گروه شیمیایی نماد "شمواد" و از گروه فلزات اساسی نماد "فولاد" مورد توجه بیشتری بوده اند.
ضمنا جدا از بررسی هر نماد در صنعت، نماد های "وملت" و "آکنتور" توجه بسیاری از تحلیلگران را به خود اختصاص داده است.

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته گذشته را با رشد مختصری به پایان برد. در بورس اوراق بهادار تهران، صنعت خودرو با ۵۵٫۳ محصولات فلزی ۳۴٫۷ ، سرمایه گذاریها ۲۰٫۷ و فرآورده های نفتی ۱۶٫۸ میلیارد تومان معامله رتبه های ۱ تا ۴ از حیث ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.  شاخص کل نیز از ابتدا در مدار صعود قرار داشت و با نوسانات مختصری در این دامنه درنهایت با ۱۲۰ واحد افزایش به کار خود خاتمه داد.

با فعال شدن سایت ایران خودرو در کشور سوریه، این شرکت قصد دارد محصولات جدید خود ازجمله دنا، رانا و سورن را به زودی در این سایت به تولید برساند. لازم به ذکر است که  معاون صادرات گروه صنعتی ایرانخودرو اعلام نموده " خودرو" دومین محموله از قطعات برای تولید نزدیک به ٩٠ دستگاه از محصولات جدید خود را در هفته جاری به سایت سیامکو در این کشور ارسال خواهد کرد به گفته ی وی،  چندی پیش اولین محموله ایرانخودرو برای تولید ١٠٠ دستگاه سمند به سوریه ارسال و در این سایت تولید شد.

برای جستجوی سیگنال و تحلیل های مورد نظر خود، نماد مربوطه را در وبسایت فانوی efanos.com جستجو نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.