تکلیف واگذاری ۱۰۰ درصدی ایران خودرو و سایپا و فروش سهام

رئیس شورای رقابت :
تکلیف واگذاری ۱۰۰ درصدی ایران خودرو و سایپا و فروش سهام /  وزیر موافق است


رئیس شورای رقابت از برنامه تکلیف واگذاری ۱۰۰ درصدی ایران خودرو و سایپا و فروش سهام و موافقت وزیر اقتصاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا شیوا با اشاره به اینکه براساس مصوبه خرداد 1390 شورای رقابت، شرکت‌های خودروسازی جزو گروه یک شرکتهای اصل 44 بوده که باید 100 درصد واگذار شوند،به تسنیم اظهار داشت: در آذرماه همان سال وزیر صنعت وقت، طرحی را به هیأت دولت برد که براساس آن شرکت‌های خودروساز در گروه 2 قرار گرفتند تا دولت بتواند تا 20 درصد در آنها سهم داشته باشد.

 
ادامه مطلب ...

معرفی خوراکی برای کاهش استرس / خواص طب سنتی در مهار استرس


خواص طب سنتی در مهار استرس سهامداران / معرفی انواع خوراک و نوشیدنی

فعالان بورس به دلیل استرس های ناشی از ماهیت فعالیت با مشکلاتی مانند غلظت خون، انسداد رگ های عروقی و کبد چرب مواجه هستند.اما طب سنتی توصیه های مفیدی برای سلامتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سهامداران، کارگزاران بورس، مدیران ، رؤسا ، فعالان بازار سرمایه و خبرنگاران به دلیل نوع فعالیت روزانه همواره با استرس و فشارهای عصبی مواجه هستند. در برخی موارد نیز کم تحرکی را می توان به مشکلات دیگر اضافه کرد. در این گزارش سعی شده با به کارگیری طب سنتی به مهار استرس ها و با استفاده از غذاهایی که در این طب پیشنهاد می شود به سلامت جسم این افراد کمک شود.
 
ادامه مطلب ...

تضاد منافع بازار اوراق بهادار و بدهی /قیمت نفت در بودجه سال آینده

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه:
قیمت نفت در بودجه سال آینده 45 دلار است
مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:‌ سقف درآمد نفت در لایحه بودجه سال آینده ۸۰ هزار میلیارد تومان و قیمت هر بشکه نفت ۴۵ دلار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،ایرج ندیمی با اشاره به شاخص‌های کلان بودجه سال 96 کل کشور به فارس گفت: بخش عمده رویکردهای بودجه سال بعد تابع سیاست‌های برنامه ششم توسعه خواهد بود.

وی افزود: در مورد نفت براساس توافق صورت گرفته با کمیسیون تلفیق در برنامه ششم توسعه، حداکثر تا سقف 80 هزار میلیارد تومان می‌توان از منابع نفتی در بودجه بهره‌مند شد و برای امسال نیز حدود 74 هزار میلیارد تومان درآمد نفت تعیین شده است.

 
ادامه مطلب ...